Monday, July 14, 2008

hari kedua

hari ini masuk hari kedua saya belajar blog dengan sifu saya,zaki.Secara keseluruhannya blog ini takdalah mudah sangat sererti apa yang disangkakan,tapi memerlukan tahap kesabaran yang tinggi dan kena rajin menggodeh.saya mengkategorikan godeh itu terbahagi kepada dua iaitu:

pertama,menggodeh denagan cara berilmu dan yang kedua,menggodeh dengan cara ikut suka..menggodeh dengan cara berilmu ini ialah dia membaca semua arahan yang dipaparkan kepadanya,dan cara ikut suka pula adalah, menggodeh dengan tanpa baca dan main kilk jerk mana-mana yang dia suka.kadang-kadang apa yang di klik nyer itu menjadi dan kebanyakkannnye tidak menjadi.saya mengkategorikan diri saya kepada dua-dua bahagian itu,kerana kadang-kadang saya baca dan ikut arahan dan kadang2 saye bace tpi x faham dan ikut suke saya(main klik jerk).

tapi Alhamdulillah dlm blog ini ade arahan dalam bahasa indonesia,so senang sikit nak godeh2..sudah masuk hari kedua nih banyak jugak yang saya belajar antara nyer ,meletakkan video dalam blog,meletakkan gambar dalam bolg,tapi sebenarnya banyak juga yang saya x tau,insyaAllah saya akan belajar benda2 yang saya xtau 2.ape2 pon saya berterima kasih kepada sifu,kerana banyak membantu saya untuk membuat blog ini dan menurunkan ilmu2 blog ini dan saya harap dia akan menurunkan banyak lagi ilmu blog yang pelik2 nih kepada saya ....

No comments: